3 günlük kullanım raporu hazırladım. Müşterilerin yaptıklara harcamaları kontrol ettim. Aşırı bir harcama varsa onun detayı kullandığım tabloya kaydettim. Onlardan yararlanarak bir rapor hazırladım ve departmandakilere mail olarak gönderdim. Diğer günlerin de raporlarını hazırladım ve onlarıda gönderdim.
Bu hafta ilk kez müşteri kayıtlarının girişlerini yaptım. 3 gün boyunca 350 yakın müşteri kaydının girişlerini yaptım. Bazı müşteri kayıtlarında sorunlar vardı.
Bunlar: müşteri kart numarasını yada ulaşabilceğimiz herhangi bir telefon numarası yazmamış olması, geçersiz doğum tarihi(1997'den küçükler, 18 yaşından küçüklere kart verilmesi yasak), doğum tarihinin yazılmaması yada müşterinin telefon numarasının kayıtlı olması gibi sorunlar çıktı. Bu müşterilerin kayıtlarını alarak müdüre mail olarak attım.
Bu kayıtlar Normal Müşterilere aitti. Bunların haricinde servis kart, otel-restaurant kart ve yat kartlarımız var. Mağazalardan bize kart almak isteyen kişilerinin belgeleri geldi. Belgelerinde eksik olmayan kişilerin kayıtlarını yaptım. Eksik kayıt olan belgeleri de, onları gönderen mağazaya mail atarak bize göndermelerini rica ettim. Genel olarak eksik olan belge başvuru formuydu. Bu belge olmadığı içinde müşteri kayıtlarını yapamadım.
Postayla gelen faturaları aldım ve girişlerini yaptım. Fatura Ödemelerimizi genellikle salı günleri yaptığımız için vade tarihine bir sonraki salı olarak ayarladım ve kaydettim. Kopyalarını alarak asıllarını da Muhasebe'ye götürdüm. Gelen e-faturalarıda çıktı olarak aldım. E-faturaları kontrol ettim vade tarihlerini, yapılma amaçlarını, harcamayı kontrol ettim ve kaydederek kopyalarını aldım ve Muhasebe'ye götürdüm.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder