Cuma gününden başlayarak yapılan alışverişlere göre puanların nerede ne nasıl kullanıldığını belirten bir liste hazırladım. İlk önce müşterilere(ilk 5'i) ve sonra da mağazalara göre (en çok alışveriş yapılan ilk 5 mağaza) olarak listeyi düzenledim. İlk önce müşterilere sonra da mağazalara göre listeyi düzenledim. Bittikten sonra hepsini bir mailde toplayarak analize aldım ve departmandaki çalışanlara gönderdim.
Bu hafta da 100'e yakın personelin sicillerini kartlarına tanımladım. Bazı personellerin yine sicilleri kendilerinde olan başka bir karta kayıtlı olduğu için personelle yada mağaza müdürüyle görüşüp nasıl bir ilerleme kaydetmemiz gerektiğini konuştuk. Bazı personeller kartlarının birleştirilmesi istedi.
Ama 13 Mayıs'a kadar süren hedef kampanyamız yüzünden kartların üzerinde işlem yapamadık. Bu yüzden geri dönüş yapıp kampanya bittikten sonra birleştirme yapabileceğimi söyledim.
Bunların haricinde mağazalardan gelen maillere cevap verdim.Bazıları personel kaydı içindi, bazıları bono hakkında görüşmek içindi, bazıları kartlarda nasıl bir uygulama olduğunu konuşmak için mailler attım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder