Cuma gününden başlayarak yapılan alışverişlere göre puanların nerede ve nasıl kullanıldığını gösteren bir liste hazırladım. İlk önce müşterilere sonra da mağazalara göre listeyi düzenledim. Bittikten sonra hepsini bir mailde toplayarak analize aldım ve departmandaki çalışanlara gönderdim.
İmzalanması gereken bir sözleşmede bulunan tarih hatasını düzeltmesi için Hukuk Departmanına götürdüm.(Hata Şubat 28 çekmesine rağmen tarih olarak 30u olarak yazmasıydı). Onlarda düzenleyen kişiyle görüştüler. Sistemden tarih düzeltilerek sorun halledildi.
Muhaberata indim ve bize gelen kargoları aldım. Gelen kargoları sahiplerine verdim. Bana gelen kargoları düzenleyerek daha sonra yapmak üzere hazırladım. benim adıma gelen kargolar genellikle mağazaların gönderdiği müşteri kart talepleriydi(servis, otel-restoran ve yat kartlar). Kartları müşterilerin adlarına tanımladım. Önceden kartı olan müşterilerin ise hesaplarına yeni bir kart bağlayarak mağazalara gönderimini sağladım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder