Güne kullanım raporu hazırlayarak başladım ve onları gönderdim. Ardından Muhaberata giderek bize gelen postaalrı aldım. İçinden benim almam gereken postaları aldım kalanları ise sahiplerine verdim. Benim aldığım postalarda faturalar ve kart sahibi olmak isteyen kişilerin belgeleri vardı.
Faturaları alarak girişlerini yaptım ve referans numaralarını kayıt ettim. Şefe imza için bıraktım, imzaladıktan sonra kopyaları aldım ve asılları muhabeye götürdüm. gelen diğer postada ise kartların giriş yapılması için gerekli olan belgeler vardı. Girişlerini yaptım. Sadece bir müşterinin başvuru formu eksik olduuğ için kaydı yapılamadı. Bende bize gönderilen mağazaya mail atarak formu bize ulaştırmaşarını istedim.
Müşteri kurban bayramında yaptığı alışverişten kazandığı puanları kullanamadığın dolayı bir sorun oluşmuştu. Benim mail hesabıma göndererek düzeltilmesini istedi. Benim kampanyalara ve puan yükleme gibi işlemlere yetkim olmdığı için maili bir başkasına yönlendirdim, kendisi sorunu düzelterek müşteriye geri dönüş yaptı.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder